Be en bön!!!

Tjena blogg !!!

Det har inte hänt så mycket den senaste tiden i oslo. Jag var i Gbg förra veckan i två dagar.
Det var helt ok, jag var hos mamma i två dagar,men undertiden när jag var där så var jag lite sjuk men det gick över efter två dagar.

Jag festade dagen innan på Norska nationaldagen med Patrik och lilla Johanna vi hade det kul.
Vi gick till en ställe där dom spelade bara reggae. Blev så glad för att patrik viste verkligen vad man kan hitta dom ställe där det finns bra musik. Jag jobbade dagen efter  på Nationaldagen på Mc. Jag började kl 11 det gick bra för jag jobbade bara till 17 så jag gick hem och vilade efter jobbet ...




Idag är jag ledig från jobbet i två dagar damn vad skönt det är att vara ledig.
Jag ska på visning på en lägenhet nära mitt jobb och jag hoppas att jag får lägenheten. Den är så fin men jag måste verkligen göra en bra intryck så jag får den lägenheten asså. Jag hoppas att jag får lägenheten så är det skit bra och nu har jag börjat jobba på mc donalds 3 dagar i veckan plus jobbar jag på dagiset. Så jag hoppas att jag har fixat allt med lägenhet och jobb så kommer det att rulla som det ska i mitt liv. Mitt liv kommer bara att bestå av att jobba som bara den och vara i gbg hahah men det kommer att gå bra.

Johanna flyttar ju tillbax till Borås så nu kommer jag har tid att  jobba som bara den. Fast jag kommer sakna dig gumman.

Jag hoppas att gud hör min bön i natt asså.


Jag och joanie har planerat att vi skulle grilla men det har rengnat så jag vet inte om vi ska göra det  men annars får vi grilla hemma i våran kök heheheh.

Men nu ska jag softa och fixa mig lite...


Bless and Peace ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0