En regnig dag på första maj !!!


Tjena bloggen !!!




Idag är det första Maj och det är bara 26 dagar kvar så är jag i gbg igen. Då ska jag på juvenas dop och träffa min lilla familj ååå vad jag saknar er asså.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på kanske städa lite i min garderob? och slänga det jag inte använder liksom. Dom bara ligger där och ta plats men vad ska man göra liksom. Jag ville ochså gå och träna men det blev inte så för att det är stängt på gymet . Dom måste ju tänka att folk som inte firar första maj som mig vill kanske gå och träna? eller dom som har druckit för mycket vill kanske bränna bort alla kalorier? . Tänk på det hehehehe.

Just nu när jag kollar ut gennom fönstret så regnar det så jag tror inte att jag ska gå ut men man vet ju aldrig med mig.


Igår så var jag på jobbet som varligt och när jag hade slutat så träffade jag alec och gick hem och skulle hämta busskortet .Jag hade glöm den hemma så jag åkte till Jobbet utan busskort, men tur var det att det inte fanns kontrollanter. Jag har inte råd att betala 900 kr hahahah. När jag kom hem så tog jag min busskort och gick till busshållplatsen när jag satt där och väntade på bussen så började att regnar det jag tänkte att jag vill tillbax hem. Men jag måste gå och träna så jag stod kvar och väntade på bussen. Jag trännade som varligt och gick hem och softade och kollade på min desperate housewives, men jag skulle ut med mariel men det blev inte så för jag råkade somna. Så blev min Valborg hehehh


puselito på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0