Äntligen sol !!!!

Tjena bloggen!!!!

Vad ska man berätta vad som har hänt under veckan kanske? Jag har jobbat på dagiset som varlig och en som jag fick uppdrag för. Jag gillade barnehagen och jag bestämde för att söka där och det gjorde jag. NU vet jag exakt vad jag vill jobba med och det är förskollärare. Och i oslo så vet jag att jag har möjligheter att jobba inom detta branschen. så jag har bestämt mig att jag ska jobba imon det är i oslo sen vet jag aldrig vad som händer längre fram liksom.

I måndags så ville jag träna efter jobbet och jag tog med mig mina gymkläder.Efter jag hade jobbat så gick jag förbi en kompis som borde nära barnehagen. Jag var där en stund och vilade mig och när jag gick på toan så märkte jag att jag hade fått min dåliga vecka. Så jag bara fuck it jag går hem istället och träningen blev inte gjort denna veckan . Men nästa vecka så måste jag göra det för man måste mins gå ner tio kg tills juli asså då måste man vara snygga i bikini.

I Tisdag så jobbade jag och efter det såg åkte  jag och Thea och shoppade lite. Jag handlade inte så mycket bara det som jag behövde. Jag köpte ochså nya gympaskor som jag ska ha när jag tränar. Så jag hoppas att jag kommer att använda det, men det gör jag ochså och sen var dagen slut.

I Onsdag så jobbade jag på barnehage och på Mcdonalds, det gick jättebra . Jag fick hemkörning av Cicilie som jobbar på mc. Jag kom hem kl 00 och gick och la mig vid halv 2 . Och jag har bestämt mig att jag ska börja jobba dubbel skift varannan dag. Och  jag undrar hur detta ska gå till liksom. Men jag vet att jag klara det och jag måste göra det om jag ska bli rik i oslo hahahaha.

I Torsdag så var jag ledig från dagiset men den andra vikarie jobbet skickade sms om jag ville jobba men jag orkade inte ville ta lite ledig från jobb och bara vila ut mig . Men jag viste att jag skulle träffa Johanna och jag hade en möte med min arbetsgivare . Efter jag hade varit på mötet så gick jag och Johanna till krogen bredvid och drack lite. Man måste njuta när man får Lönnen hehehe

Och idag är det fredag och jag har bara jobbat på dagiset och det känns skönt ska ni veta. Men det finns ett problem det är att jag börja bli förkyl eller så är det pollen. Jag hoppas att det är pollen annars så vet jag inte vad jag ska ta vägen liksom. Idag ska jag bara ta det lungt och kanske gå till stan med johanna. Men nu ska jag sitta med dessi och hon ska hjälpa mig med mitt cv så jag kan söka mer jobb på barnehage.
Efter det så ska jag in i dushen och jag kanske borde gå ut i den fina vädret. Kan ju inte sitta hemma när det är så fint ute.

Måste ochså säga att det är så underbar att solen är här. Jag hoppas att det kommer att vara så hela tiden.  


Puselito på er !!!





Ha en trevlig helg !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0