Engeland,London !!!!

Godmorgon Blogg !!!!

 







Jag ska börja be om ursäkt  att jag inte har skrivit  ett tag pga av att jag lämnade kvar min dator hos min kusin.
För jag kommer inte använda den så mycket för jag kommer att pendla ganska mycket till gbg.

Just nu är jag i Göteborg,Kortedala hos min stora syster Leticia och  vi ska snart dra till stan. Hon ska träffa hennes mamma och jag ska till min mamma och hon ska hjälpa mig med en sak.

Hakuna matata nu har dagen äntligen kommit ska till London idag  och flyget går kl 18.00. Fy vad kul vi ska ha jag och min syster och hennes mamma. Jag får inte glömma att ladda min kamera  det är skit viktigt.
Men det var ju ett tag sen jag åkte flygplan så det kommer att bli kul. Men som ni vet att jag kommer att vara  i London i tre dagar så jag kommer inte ha tid att skriva i min blogg ,så jag får skriva när jag kommer till hem eller när jag kommer att ha tillgång till internet igen.






Jag skulle ochså säga att jag har varit flink denna veckan. Har tränat 3 dagar denna veckan fan vad grym jag är. men nu ska jag dricka lite te innan jag dra mig men jag ska försöka skriva ett sista inlägg innan jag åker.


Puselito på er och Bon Voyage !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0