Bye Gothenburg!!!!!

Shooo....

Nu har jag fixat håret hos min mamma i går. Vi fixade ganska sent för jag kom hem till henne runt halv 7. Hon blev inte så glad ska ni veta, varför har jag svårt att passa tider om jag ska göra något, men när det är jobb så är jag bra på att passa tiden.Det beror på ganske att det handlar om pengar eller :P  Jag sov hos min mamma för jag var ganska trött och jag orkar inte sitta i vagnen och åka till sofie i 30 min.

Nu är det snart dags att åka hem till mig själv. Helgen har varit ganska soft ,jag har träffat familjen plus min kusin och hennes familj. Jag kommer tillbax den 26 igen. Då är det bara att festa sönder sig och träffa vännerna igen. Men nu ska jag äta och dra mig till centralen och ta min buss....

PUSELITO PÅ ER /////

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0