avklarat uppdraget !!!

Tjena Bloggen

Idag har jag jobbat som varligt på Sjärnblocksveien Barnehage . Vi var nästan alla barn och det fattades bara ett barn. Fast vi var 12 barn men det gick ju bra för dom var inte lika jobbiga som dom brukar vara liksom, så tiden gick ganska fort.
Efter jobbet så gick jag och träna det var riktigt skönt ska ni veta. Jag tycker att det är jobbigt att komma i gång men sen är det bara att göra igång. Förra veckan så tränade jag tre gånger och nu har jag bestämt mig att jag ska klara av denna vecka med. INGEN FUSK.Jag måste gå ner i några kilo innan London
och Irennesbröllop. Jag måste vara hot ,hot and hot självklart. men nu ska jag snacka lite med Rennie innan jag går och läger mig ....

Puselito på er och sov gott .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0