En solig städdag

Tjena Bloggen....

Jag Lovade att berätta hur det gick på visningen som jag gick på ? Det gick ju bra och jag fick den.
Sorry att jag har inte skrivit i min blogg den senaste. Jag har haft mycket att göra den senaste tiden. Jag har sökt lägenhet och sånt. Men nu behöver jag inte göra det, jag har ochså jobbat dubbelpass som varligt men förra veckan så jobbade jag inte på Mc. Så jag tog det lungt i den fina vädret. Jag kom på att jag inte behöver  säga att jag har jobbat dubbelpass för det låter ganska mycket när man säger det. Från med idag ska jag kalla min dubbelpass för (Övertid) det låter mer roligare eller vad säger ni?

I fredag så åkte jag, Johanna och Patrik till gbg. Jag och johanna skulle vara tillsammans denna helgen i gbg för det var ju Juvenas dop. Bussen skulle åka kl 18.15,vi hade god tid på oss så vi gick runt i centralen och gick vi till Mcdonalds och vi köpte bara något lite för vi hade planerat att vi skulle köpa Subway och äta den på bussen.
Men tiden gick ganska fort så vi var tvungen att springa till bussen. Patrik var redan där och när vi kom till platformen så var bussen 45 min sen. Jag blev lite sur pga att jag fick springa och stressa mig. Äntligen kom bussen vi satte oss ner och tog det lungt och skrattade lite. Efter en timme så hände det något. Bussen gick i sönder. Jag bara tänkte f*n ochså varför ska det hända nu liksom, vi väntade och väntade. Tillslut sa Bussschafören att hon inte får något svar från kundtjänsten hos gobybus. Så vi satt kvar där och väntade. Tillslut efter 3 timmar fick vi tag på en bus som skulle hänta oss. Tänk dig att sitta i en buss i flera timmar  helt instängt ush säger jag bara..Men men dopet gick bra ska ni veta och Bless u Juvena .

Jag kom i går från Göteborg jag har handlat lite mat som jag kan använda under tiden tills jag åker tillbax igen. Jag ska bara vara här i Oslo i juni och sen har jag semester. Kanske ska jag resa med johanna eller så är det bara att vara hemma i Sverige. Vi får se vad som händer liksom men jag måste ju jobba innan jag åker annars blir det bara kaos med hyran och det vill jag inte.

jag har städat en del av lägenheten. Idag så städade jag köket, jag gjorde rent kylskåpet och i skafferiet. Jag städade alla hyllor och slängde det jag inte skulle ha. Det känns konstigt och samtidigt skönt på något sätt att städa klart allt och att jag bor själv nu. Min rums kompis har flyttat ut och nu bor jag själv. Men jag saknar henne i bland med hennes myskvällar. Men jag ska ändå sluta att äta sådan skit. Jag städade papperskorg den var riktigt hemsk ska ni veta. så jag gick aldrig ut i den fina vädret och imorgon är jag ledig från jobbet så jag ska göra del två och det blir att städa i badrummet. Det kommer att bli spännande hahah... Jag är ochså glad att jag har tvättmaskin hemma. Man kan tvätta vilken tid man vill hos mig.

Shit var trött jag är nu ska snart sova ska försöka gå upp tidigt för att se våran bästa år om jag orkar.
Men jag måste ochså säga att tiden har gått för fort och nu är vinter över och sommaren är på väg damn säger man bara .


Pusselito på er  !!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0