Riktiga Vänner eller falska vänner?

Shoo blogg...

Nu har jag bott i oslo snart 2 år och brukar ofta vara i gbg. Jag har kvar mina vänner som jag har haft under skoltiden. Men dom senaste året som jag har bott i oslo så har jag märkt vem som är mina rikiga vänner och dom som är mina festkompisar. Men nu när jag är på semester i gbg så orkar jag inte ringa till alla dom men det som jag har gjort innan jag kom till gbg har jag sakt till alla på fb som jag är vän med  att jag är i gbg och om dom vill träffas så är det bara att ringa till mig om dom vill något . Jag känner att jag har inte tvungen att ringa till dom och säga att jag är här för dom hör aldrig av sig till mig när jag är i oslo. Det är bara dom som är en del av mig som jag har ringt och frågat om dom vill ses. Självklart ringer jag till dom för dom ringer ju till mig. Så nu har jag börjat att höra av mig till dom som hör av sig till mig och resten säger jag bara FUCK OFF...

I går var det Izzys födelsedag men jag var inte där och firade hennes födelsedag på bryggeriet.Men jag gick hem till nuran och  sa grattis innan dom gick ut. jag blev glad att träffa alla igen.Jag hoppas verkligen att jag träffa dom innan jag åker hem.

Nu har jag varit här en vecka liksom shit vad tiden går och snart är sommaren över ush vill verkligen inte att sommaren ska ta slut det känns inte som att jag har haft en bra sommar. Jag har knappas badat men jag hoppas verkligen att  solen kommer snart heheh.

Imorgon ska jag till skopunkten med min kusin och kolla
 om det finns fina skor men jag tror inte att jag ska köpa något för jag har redan köpt tre par skor och  några kläder som jag ska ha i elfenbenskusten.

Men nu ska jag ner till tvättstugan och tvätta klart så slipper jag tvätta imorgon .

PUSSELITO PÅ ER ////

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0