Now I am in göterborg !!!!!

Shoo bloggen...

Hm vad ska jag skriva om liksom? har ju inget att skriva om men jag ska försöka. Just nu är i gbg och det är jag glad för liksom och nu har jag semester i tre veckor. Ska verkligen njuta av min semester här i gbg med min familj och vänner.
Jag måste ju träffa Izzy som är på besök innan hon åker tillbax till usa igen.

Igår så ringde jag till den jobbet som jag skulle få fast jobb på gullungarnas dagis och sa att jag inte ska jobba där.
Jag viste inte vad jag skulle säga liksom, så jag hittade på något och sa att jag ska flytta tillbax till Gbg igen.Men det ska jag inte , men jag tänkte det är ju bra att man är svensk för dom vet ju aldrig när vi svenskar flyttar tillbax liksom hehehe. Nej Kristina nu måste du sluta med dina vita lögner på jobbet . Men som sakt så är jag kvar på stjernblocksveien barnehage och mc dolands. 


Jag skulle bara säga att jag har  börja faktiskt trivas i oslo nu och börja jag få kompiar hehehe...Mest är det killkompisar,men nu har jag lärt känna en tjej från sthlm som jobbar på mc . Vi gick ut och vi hade kul ska ni veta.

Men nu ska jag till min underbara kusin och jag ska ta ut mit hår heheh och kanske klippa det. Och nu ska jag kolla på våran bästa år älskar den serie...

puselito på er /////

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0