Grattis Bloggen på ett årsdagen !!!!!

Shoo bloggen !!!!!

idag fyllde du ett år stor grattis till dig. Men egentligen så var det i går du fyllde år.







Dagen började med att jag vaknade av att min underbara mobil ringde flera gånger. Och det var min underbara killkompis Fredd som ringde till mig från sthlm. Vi pratade ganska länge för det var verkligen längesen jag träffade honom och pratade i tel. Jag blir alltid glad när jag pratar med honom. Vi bestämde att jag skulle åka upp till honom när jag får ledig från jobbet. Det blir spännande att åka till sthlm igen. Sist jag var i sthlm så var jag 18 år och det är på tiden att jag åka dit igen säger man bara.

Efter det så träffade jag mina underbara brudar. Jag, vicki och Izzy gick ut och åt på Restaurang  som ligger nära saltholmen.Det var en väldigt dyrt Restaurang ska ni veta. Men det var värt det pga av att det är inte alltid man är ute och äter, och plus vi träffas inte så ofta varandra. Izzy har ju flyttat till USA, jag bor i OSLO och jobbar och min underbara vicki bor ju kvar här,men när jag är i gbg så har vi inte tid för varandra för hon jobbar ganska mycket. 






                 


Det har varit en lyckad kväll helt enkelt med brudarna. ÄLSKAR ER OCH TACK ATT NI FINNS I MITT LIV  BLESS  AND LOVE 2 YOU  ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0