En regnig sommardag !!!!

Tjena bloggen

idag har jag inte gjort så mycket, jag har bara varit hemma och tvättat lite kläder och städat lite. Idag har det regnat hela dagen,är så trött på svensk sommar regn. Men jag ska vara glad att jag har njutit av värmen som har varit här i tre dagar. Det kan vara jobbigt och samtidigt skönt att det regnar för man klagar hela tiden att det är för varmt och när det är varmt så vill man att det ska regna. Vad vill man egntligen? Vi människor är aldrig nöjda och vi klagar hela tiden.





Men jag måste ju säga att igår var det  min första sommardopp i askimsbadet. Jag var med Bella,Juvena, Mikaela och hennes dotter Jasmin och min kusins barn Sara som var ochså med. vattnet var riktig varm och skönt ska ni veta och jag som inte gillar och bada men jag badade ganska mycket. Jag är så glad att jag fick bada för jag skulle egentligen badat idag men bella ringde mig i sista min och sa att hon ville bada. Men imorgon så hoppas jag att det har slutat att regna för jag ska gå ut. Jag hatar att gå ut när det regnar. 

                        



Imorgon är det exakt en vecka kvar innan jag ska åka hem till oslo. Det är verkligen sorligt eller vad säger ni ? Men det är alltid lika jobbigt att åka hem igen men när jag är hemma så är det bara jobbig i en hel vecka pga av att komma igång med jobbet. Jag fick ochså höra av min mamma att vi ska åka till paris i november. Vi ska gå på min kusins bröllop. ÅÅÅ vad kul  det kommer att bli , det var ju flera år sen jag var i paris åå vad jag längtar .

Men nu ska jag kolla på film...  SOV GOTT !!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0