A boring Monday !!!

Tjena bloggen !!!
 
Idag är det exkt två veckor som jag har varit i gbg. Det känns faktiskt skönt att vara här men samtidigt
så saknar jag faktiskt oslo. Oslo är mitt hem ska ni veta.

Idag så vaknade jag runt 12 tiden. Jag har sovit  jättebra och det var längesen jag sov så skönt. Jag vaknade och gjorde mina rutiner som jag alltid bruka göra det är och sitta framför datorn när jag vakna och ringa till mina kompisar och fråga om någon vill ses. Men det blev att jag skulle träffa tracy en snabbis. Men efter en stund  kom jag på att jag ska till min Gudmor kicki och hämta min kamera som hon fick låna av mig. Och  jag kom på att hon kan ju ochså hjälpa mig med att skriva en uppsäknings brev som jag ska skicka till dagiset som jag tackade nej till. När jag gick till henne så hjälpte hon mig och efter det så gick jag hem som varligt. Men  jag ville vara där längre men jag var tvungen att åka hem pga av att jag var så trött. Men vi bestämde att vi ska träffas den 3 Agusti innan jag åker hem.

När jag kom till frölunda då ringde Lina pina till mig och frågade om vi kunde promenera som varligt. Och det gjorde vi. Vi promenerade ganska länge vi pratade om allt möjligt. Jag har alltid leka kul när jag är med henne skratta som varligt... BABE ÄLSKAR DIG FETT !!!!

Men imorgon så fyller min blogg 1 år heheheh då måste man verkligen fira detta haahahha Men jag undrar vem som kommer på kalaset ?  det får vi se imorgon.....


Pusselito på er !!!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0