Två roliga dag !!!!

Shoo bloggen..


Igår så träffade jag Rennie, som jag har inte träffat på länge. Vi hade det ganska kul, vi var hemma hos sofie och lagade mat. Han lagade köttgrytta med championsås riktigt gott var det, han var med oss i några timmar innan han skulle vidare till malmö och träffa sin son. Jag följde han till stationen. Efter han hade åkt så gick jag tillbax  hem till sofie. Vi snackade och åt mat som vanligt. Shit ni ska se hur mycket vi åt i går kväll. Vi åt först det Rennie hade lagat och sen vid 00.00 åt vi pasta med bacon som sofies pappa hade lagat. Men hon hämtade inte så mycket så vi fick laga om en med bara paprika och så la vi  matgrädde så att det blev en sås. Den kvällen så kollade vi på tre filmer,alla dom filmerna var riktig bra ska ni veta.

Jag sov hos sofie och på morgonen vaknade hon för att kolla på våran bästa år. Jag kunde inte se den för jag var så trött ville bara sova hehehehe. Men sofie är så roligt för hon vaknar för att se våran bästa år och sen går hon  och sover igen ahhaha vad rolig du är gumman. Men det är ju inte hennes fel, det är mitt fel. Det var jag som lärde henne och kolla på serien. Jag åt frukos hemma hos henne och sedan gick jag hem för vi skulle ses senare och åka runt i bilen med Hilma, rut ,sofie och jag.

När jag satt mig på vagnen på vägen hem så skickade lina ett sms till mig och hon ville  att jag skulle träffa henne men jag orkade inte .Men hon sa att hon inte hade några nycklar hem så hon kunde inte komma in. Jag sa till henne att hon  kan vara hemma hos mig så länge. Vi var hemma hos mig och åt lite mat  och pratade lite... Det är alltid lika rolig att vara med henne. Jag ville vara med henne pga av att jag åker ju hem på fredag och jag kommer inte se henne på länge. Efter en stund hade hennes mamma kommit hem och hon gick sedan hem till sig själv.

Efter att lina hade gått så ringde hilma och sa att jag skulle skulle ner och var där nere och väntade på mig. Vi åkte till Öb i sisjön och jag handlade lite saker som jag ska ta med mig till oslo. Sedan åkte vi till Hjälbo ovh köpte en kebab. Efter vi hade kört runt lite så körde hon hem oss. Det var en riktigt trevlig dag att åka runt med hilma. 

Jag blev riktig svartsjuk på henne för att hon har körkort. Jag vill ochså ha det.. Men det är lungt nästa år så kan jag övningköra med hilma. damn vad jag längtar tills jag får  körkort.

Men nu har tiden och dagen gått så fort så nu ska jag sova och imorgon ska jag träffa min gudmor Kristina.

Dagens motto: Lär dig älska dig själv, först då kan du älska andra

pusselito på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0