Ledig idag !!!!





Tjena bloggen !!!!



Sorry att jag inte har skrivit på länge. Jag har haft mycket att göra sen jag kom till Oslo efter mina resande till Göteborg. NU är jag äntligen hemma igen och jag har bestämt mig att  jag inte ska till gbg mer fören på sommaren. Men nu blir det ju en undantag för min lilla guddotter Juvenna  ska döpa sig den 28 maj. Äntligen ska hon göra det vi har ju väntat på detta ganska länge nu. Men jag kommer bara vara där under helgen. Nu när jag ska åkaR till Gbg så blir det bara under helgen, måste börja jobba normalt igen.

Jag ska ochså säga att jag har börjat jobba på mitt gamla jobb igen på Mcdonalds 4 gånger i veckan dubbelpass efter barnehagen. Jag började förra veckan då gick det bra och när jag jobbade i lördags och det var bara 2 timmar kvar så orkade jag inte mer att jobba så jag gick hem innan jag hade slutat :P men igår när jag jobbade på barnehagen så var det lungt för barna var så snälla och sedan gick jag till mitt andra jobb och det gick bra tills kl var 22. Då var jag helt slut och jag har aldrig jobbat så bra som jag gjorde i går asså,"Grattis Kristina".

Idag är jag ledig från Barnehagen och Mc så skönt ska ni veta. Idag ska jag söka nytt jobb på barnehagen  så jag kan börja efter sommaren. Kanske nära mig om jag får en. Sedan ska jag träffa Alec för det var ju längesen man såg henne.
Det känns som det var längesen jag var ledig på en vardag liksom och jag hoppas att jag kan ta det lungt idag men jag skulle vilja träna men det orkar jag inte . Men om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt kommit igång med träningen ska ni veta . Innan jag åkte till London och Gbg så tränade jag tre gånger i veckan  i två veckor och sen när jag kom så har det blivit si och så med träningen. Men det är vara komma i gång för sommaren är ju på vad eller vad säger ni. Nu måste jag gå in i duschen och komma iväg annars kommer jag bara ligga på soffan och inte göra ett skit liksom hahah.

PUSELITO PÅ ER ////



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0