Helgen går så fort !!!!!







Shoo blogen !!!!

Shit vad helgen går så fort. Tiden bara rullar och rullar jag hinner knappt med tiden asså.

I helgen så jobbade jag som varligt på Mc på kvällen. Jag har fått stänga 4 dagar föra veckan skit jobbigt ska ni veta. Men vad ska man göra om man vill ha pengar liksom. I lördags var det fett jobbigt dag på jobbet och det var skit mycket att göra. Det känndes som det var 17 maj liksom och 17 maj är  Norges nationaldag. Då är det kaos på Mc. Jag fick gå hem kl 00 så jag missade bussen så jag fick sitta på burgerking  i två timmar skit sur blev jag. Och i går tog jag det lungt och städade lite och gick till affären  och köpte lite grejer och glömde köpa det viktigaste det är ju diskmedlet men ska göra det idag hoppas jag. 


 Det är skönt att det är måndag idag så jag kan göra mina ärende ska till skatteetaten ,banken  och sen till affären och köpa diskmedel .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0