goodbye Gothenburg, welcome home to Oslo !!!

Shoo bloggen!!!!

Om en timme så ska jag ta min buss till Oslo igen. Å vad jag har längtat hem till mig,det känns som jag har varit i Gbg hur länge som helst nu. Jag har pendlat ganska mycket till gbg pga London resan och Bröllopet. Jag har haft en jättebra påsk ska ni veta. Jag har festat med sofie,träffat Zandra och bella och det var det viktigast tycker jag .
Nu när jag åker till gbg nästa gång så vet jag vad jag kan vara, så slipper jag att åka till min mamma. Jag vet att jag kan vara hos min syster Leticia och lilla underbara sofie.

Äntligen har jag fixat mitt hår och handlat lite mat som jag kan äta på jobbet. Det känns som jag har köpt ganska mycket till jobbet men det är ju bra för jag ska inte komma till gbg på ett bra tag nu. Måste jobba så mycket jag kan för det är ju sommar snart, och då har jag planerat att åka på lite semester med Johanna.  Det kanske bli spanien och sen vet jag att jag åker till Frankrike själv och sist till London med min syrra. Vilken underbar sommar det ska bli .ÅÅÅÅ vad jag längtar asså.

Men nu ska jag vila lite för jag har ju sprungit ganska mycket idag . Men nu ska jag vara lite social med sofie men ni får ha det så bra puss på er så länge 


PUSELITO PÅ ER !!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0